minimalismimaanantai | astiat | lasit

maanantai 17. lokakuuta 2022

Nyt karsintavuorossa lasit. Nuo yllä näkyvät 29 cl:n Prisman edulliset lasit on mun suosikit. Näitä on kaksi kappaletta. Toinen käytössä ja toinen yleensä astianpesukoneessa (mallia mini).

Näitä entiedämitälaseja löytyy viisi kappaletta, yksi näistä meni rikki. Olen sen verran turhamainen että haluan juoda vitamiiniporetabletin nätistä lasista. Viisi on aivan liikaa mutta ei tämä minimalismi oikeasti ole niin vakavaa. Näiden kohtaloa ehtii siis miettiä myöhemminkin.

Näistä Iittalan ohuista Kartioista olen valmis luopumaan. Laitan nämä varmaan tämän kaupungin Facebook "Annetaan"-ryhmään jakoon.

Hobstarin laseihin olen jo vähän kyllästynyt, näitä löytyy kahta eri vetoisuutta. Nämä kestävät kuitenkin kuumaa ja varsinkin tuohon isompaan on ihana tehdä Caffè latte-juomia.

Loppusaldo siis yhdeksän lasia kun miinustetaan nuo Kartiot pois. Nämä riittää varsin hyvin yksinasuvalle ihmiselle joka sopii tapaamiset aina kahviloihin tai vastaaviin paikkoihin.

Seuraavaksi karsintalistalla: aterimet.

 

 

Kommentoimaan pääset klikkaamalla tekstin otsikkoa.

2 kommenttia

  1. Niin kauniita laseja! Muistelisin että Viking Linen Gloryssa on noita laseja, jotka sinulla on toisessa kuvassa. Myös ylimmän kuvan lasit ovat mieleeni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla myös samat lempparit 🤍 kakkoskuvan lasit ostin kikestä joten niiden alkuperää en tiedä, täytyy laittaa google lens tänään töihin ^^

      Poista

On tuhat
tapaa toimia,
mutta vain
yksi tärkeä
tehtävä:
tuoda maailmaan
lisää lempeyttä.

-Susanna Jussila-

© arkisin. Design by FCD.